A principale differenza diHigh Tenacity otticale di u filu biancu Nylon 66si trova in l'ottimisazione sinergica di u so mecanismu di u meccanisimu aziunamentu aziunamentu moleculare è e proprietà ottica. Stu materiale appartendi l'estensione catena di u cuntrollu Ultra-alta nylon 66 à fiasca di fiore solidu, è l'arranjimu limuluosu migliore u modulu elastamente di a fibra. Comparatu cù materiali nylon cunvenziunali, a so densità di l'ingaghjamentu moleculare hè ridutta da circa 20%, dendu u materiale una capacità di dissipazione di l'energia più alta.
A realizazione di a pruprietà bianca ottica diHigh Tenacity otticale di u filu biancu Nylon 66depende da u sistema di dispersione Nano-scala di Benzoteriazzi annone Ultraviolet absorber è titanium divumede. U sistema cumpostu forma una struttura refrattiva gradiente durante a fase di rinfrescamentu spinning, chì inibisce in modu efficace u fenomenu di u grigiu causatu da una scumessa luminosa. U meccanisimu di sviluppu di u culore di nylon ordinariu dipende da a tecnulugia di superficie di stu tipu di materiale di materiale per ràperta u limitu di a temperatura termale di u materiale. A migliione di a resistenza d'idrolisi d'alta tenacità ottica biancu vene da u disignu Moleculare di u agente di a capprazione di a amazza di a strada nulla di l'idrolisi nantu à a catena di polimeri nantu à a catena di polimer.
In termini di cumpurtamentu termodinamicu, a temperatura di a transizione di vetru diHigh Tenacity otticale di u filu biancu Nylon 66hè compru paragunatu cun prudutti tradiziunali, è u so fattuore di perdita meccanica di dinamica mantene un valore bassu in una larga tempesta sana. Questa caratteristica hè derivatu da a ricostruzione di a rete di legna Idroga trà e catene moleculari, è a distribuzione di u compitu intermolecululare hè eseguitu unità per intende unità di copolimeru ficorinati.